sobota, 3 września 2016

Metamorfoza lusterka -metodą decoupage

       Witam po dłuuugiej przerwie !!!! :)

   Mimo całkiem sporej nieobecności  na blogu nie zaprzestałam zabawy z włóczkami i decoupagem.    Jakiś czas temu zmieniłam wygląd lusterka metodą decoupage . Były to  moje początki z tym sposobem ozdabiania, który zresztą bardzo mi się spodobał . Od tamtej pory ciągle coś obklejam i przemalowuję.Ale o tym innym razem .






A tak wyglądało lusterko przed metamorfozą

   
A i mam nowych lokatorów w domu
 
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!Ala
   


20 komentarzy:

  1. Bardzo kobiece jest to lustro po metamorfozie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Красивая вещица получилась. Отличное преображение)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło ci to lustro. Kotki pozują jak zawodowcy do zdjęcia, super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusterko super wyszło; uwielbiam takie klimaty;- pasowałoby idealnie do mojej sypialni.
    Fajne kociaki; ciekawe futerka mają w takie wyraziste pręgi;- takich jeszcze nie miałam :)
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha z Ciebie:) Taka artystyczna dusza :) Mnie osobiście bardzo podobają się odnowione stare rzeczy, a to lusterko wyszło pięknie! Moja znajoma też zaczęła bawić się w decoupage i twierdzi, że to bardzo wciąga, więc uważaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne jest teraz to lusterko. Lubię takie metamorfozy. Kociaki słodkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu - cieszę się ogromnie, że wróciłaś! Lusterko wygląda pięknie! Ja z decoupage miała krótką przygodę i tyle - nie mam do tego talentu, ale rzeczy, ozdobione tą techniką, bardzo mi się podobają!
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Lustro w nowej odsłonie wygląda znakomicie. Teraz także spojrzenie stanie się piękniejsze.
    Edyta
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aluś:) jak ja się cieszę, ze powróciłaś do blogowego życia!!! I to w jakim pięknym stylu:) ślicznie teraz wygląda to lustereczko, pewnie odbity obraz w nim tez o wiele lepiej się prezentuje:):):) Kociaki przesłodkie, futra na nich fantastycznie pręgowane!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe przeobrażenie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś :) Metamorfoza lusterka jak dla mnie niesamowita! Kociaki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej techniki jeszcze nie opanowałam :) choć nie ukrywam że podoba mi się szalenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tej techniki jeszcze nie opanowałam :) choć nie ukrywam że podoba mi się szalenie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że się zajęłaś tym lusterkiem, zyskało nowe życie.
    Koty wyglądają jak bengalczyki, jak je zwabiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję że i Ty wrócisz na dobre.
    Lusterko zyskało fajny nowy styl. Jednak to co mnie bardzo urzekło to umaszczenie kotków. One są po prostu cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń