piątek, 7 marca 2014

Podkładka z bawełny , czerwony komplet i czapka Dominika :)

       Witam!!! Trochę czasu upłynęło od mojej ostatniej bytności na blogu ;(. 
Urlop , trochę lenia itd.ale robótkowo wciąż jestem aktywna :)
Jak zwykle komentarze dużo przyjemności mi sprawiły !!!Dzięki :)
Na pierwszy rzut pójdą fotki podkładki-obrusika, wykonanej na drutach 6, z podwójnej nitki,sztywnej bawełny. Te gwiazdki taki trochę świąteczny klimat tworzą.... czyli jak zwykle jestem na czasie ;)








  
 Kolejne fotki średnio,, na czasie "  :) to  zdjęcia komina i czapki (wykonanych z podwójnej włóczki akrylowej na drutach 9mm, i  6,5mm, dla mojej przyjaciółki Nadziejki :)).



            Na fotkach mam długaśne rzęsy ,niestety nie są to moje naturalne,( a  nie pogardziłabym,gdyby takimi Matka Natura mnie obdarzyła) ,doklejone zostały metodą 1:1 przez Madzię :)Jakby ktoś był zainteresowany to proszę bardzo kontakt do niej :)
https://www.facebook.com/pages/Lashes-By-Me/591430334273205

           Na koniec czapka dla   mojego siostrzeńca Dominika na specjalne zamówienie :)



   

Pozdrawiam wszystkich gorąco!!!! :)

27 komentarzy:

  1. Wszystko jest piękne, jak zawsze. Podkładki wyglądają uroczo. Czapki, zaś są niezwykle gustowne. Zawsze masz piękne wyroby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja szukam po sklepach takiego czegoś na stół, a ty mi taki fajny pomysł podsuwasz! Długaśne rzęsy superaśne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że mogłam niechcący pomóc ;)

      Usuń
  3. Długi okres nieobecności na blogu , ale za to ile prac .
    Podkładka fantastyczna , czapki i otulacz również ; zauważyłam , że lubisz kolor czerwony , który bardzo Ci pasuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, nie leń się już blogowo ;)

    podkładka na stół - super!!
    a rzęsy... mmmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała podkładka na stół - bardzo mi się podoba :-)
    Komplet zimowy wspaniały, tak jak i zamówiona czapka.
    A rzęsy... cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z podkładką na stół jest świetny :) A twoje dzierganie bardzo mi się podoba, więc obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą podkładką-obrusikiem i bardzo ładnie Ci wyszła.
    Komplet zimowy świetny, a czapeczka siostrzeńca jest ze ślicznej popielatej włóczki.
    Takie rzęsy robią wrażenie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta podkładka...a chciałam coś prostego i stylowego na stół:). Komplecik i czapeczka - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na podkładkę. Piękny komplet, czapka doskonała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny obrusik i fajne aranżacje z gwiazdkami:)) rzęsy robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta podkładka, fantastycznie się prezentuje. Komin z czapką eleganckie :) Długaśne rzęsy wyglądają bardzo naturalnie, myślałam, że Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony komplet bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna podkładka, coś czuję, że zerżnę pomysł ;) A co to jest za bawełna? Bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem co to za firma ,jakaś przypadkowa tyle ,że chyba średniej jakości była dlatego sztywna ;)

      Usuń
  14. Fajna podkładka i czapeczki. Rzęsy to masz super. W sumie wyglądają naturalnie. Fajny efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalna podkładka prosta ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alu, czaderska ta podkładka! Fajnie, że wróciłaś na bloga:)
    Pozdrawiam sedercznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny klimat wprowadza Tok=ja podkładka:) Pozostałe prace też śliczne:) może teraz zacznij dziergać coś wiosennego:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę się rozejrzeć za jakaś fajną delikatną wiosenną włóczką , ale wpierw pokażę rzeczy już wydziergane :)

      Usuń
  18. Alu - jak zwykle zrobiłaś piękne rzeczy! Co do rzęs - cudne! Ja niestety nie mam co liczyć na bycie piękną - mam takie silne uczulenie na kosmetyki kolorowe, że nie maluję się od października... Klej do rzęs z pewnością by mnie uczulił... Nie ma dla mnie ratunku, buu...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się czerwony komplecik i czapa i Twoje rzęsy, hihi:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny w swej prostocie ten "obrusik", chyba też taki popełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. in those past years,the clothing which caused traffic accident
    ملاك الجناح قلادة
    دينا الصنعة الجميلة مجوهرات، ذات جودة عالية، كان يتاجر بعيداً أفضل خيار

    ملاك الجناح قلادة

    القلادة جميلة جداً، وكنت وضعت، وقالت أنها أجمل من الملائكة

    OdpowiedzUsuń
  22. n those past years,the clothing which caused traffic accident
    كل فستان الدانتيل الأسود
    يجعل كل فستان الدانتيل الأسود أنيقة يمكنك أن تصبح أكثر نضجاً وجاذبية، إذا أردت، ثم انقر هنا

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale energetyczny ten czerwony komplet i bardzo Ci w nim do twarzy.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń